گشايش سه نمايشگاه صنعتي در نمايشگاه بين‌المللي مشهد

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما، مركز خراسان رضوي،نمايشگاه هاي افتتاح شده در مشهد شامل بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي لوازم خانگي، يازدهمين نمايشگاه تخصصي فرش ماشيني و نوزدهمين نمايشگاه لوازم صوتي و تصويري است.'گشايش سه نمايشگاه صنعتي در نمايشگاه بين‌المللي مشهد

معاون نمايشگاهي نمايشگاه بين‌المللي مشهد در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: اين سه نمايشگاه در ۱۶ هزار متر مربع فضاي نمايشگاهي و با حضور ۹۰ شركت از خراسان رضوي و ديگر استان هاي كشور در سالن‌هاي فردوسي، مفاخر و عطار اين مجموعه برپا شده است.

علي جلوه افزود: زمينه فعاليت مشاركت كنندگان در اين نمايشگاه ها معرفي توليدكنندگان عرصه لوازم خانگي، صوتي تصويري و فرش ماشيني است كه در كنار آن هم سمينار و كارگاه آموزشي با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي برگزار مي‌شود

 

بيشتر بخوانيد : اعلاشويي فرش

 

وي معرفي ظرفيت‌هاي داخلي و خارجي، رونمايي و رونق توليد و توسعه صادرات آنها را از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه ها برشمرد.

معاون نمايشگاهي شركت نمايشگاه بين‌المللي مشهد گفت: نمايشگاه هاي مزبور از امروز تا ۳۰ دي ماه از ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمايشگاه بين‌المللي مشهد داير است و پيش‌بيني مي‌شود حدود ۳ هزار نفر بازديد كننده داشته باشد.

نمايشگاه بين‌المللي مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهيل توسعه صنعت و ترويج تبادل نمايشگاهي در زميني به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداري رسيد. اين مركز سالانه با برگزاري بيش از ۴۰ نمايشگاه ملي و بين‌المللي، ميزبان حدود ۲.۵ ميليون نفر بازديد كننده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.