فرش سورمه اي را با چه رنگ مبل استيل ست كنيم؟

اينجا در مورد همه چيز صحبت ميشه

فرش سورمه اي را با چه رنگ مبل استيل ست كنيم؟

فرش سورمه اي را با چه رنگ مبل استيل ست كنيم؟
بهترين روكش مبل استيل براي ست كردن با فرش سورمه اي درباري چه رنگ و طرحي است؟
سوال كاربر به نقل از بولتن نيوز
سلام و عرض خسته نباشيد فرش من سرمه اي مدل درباري شلوغ است. رنگ پارچه مبل استيل چه رنگي انتخاب كنم؟ 
به گزارش بولتن نيوز،در انتخاب پارچه رومبلي براي مبل استيل، آنچه كه حائز اهميت است تناسب رنگ پارچه انتخابي با چوب مبل است؛ چرا كه اين رنگ تاثير بسيار زيادي در جلوه دكوراسيون شما دارد. همان طور كه مي دانيد مبلمان استيل مناسب براي دكوراسيون هاي لوكس و به سبك كلاسيك است. بنابراين نوع رنگ و جنس پارچه ي شما مي تواند تا حد زيادي فضاي منزل شما را  به يك دكوراسيون لوكس نزديك كند.
مطالب ديگر ما: ترك اعتياد مرزداران
اگر دوست داريد مبلماني داشته باشيد كه هميشه تميز و براق باشد، بهتر است پارچه مبل استيل خود را چرمي بخريد چرا كه چرم ها به راحتي قابل شست وشو هستند و با استفاده از روغن مخصوص هم كاملا برق مي افتند و نو به نظر مي رسند.
 
اگر پارچه ي مخمل انتخاب شماست، مخمل مات و بدون پرز مناسب براي خانه هاي وسيع است؛ و بالعكس پارچه هاي مخملي براق و پرزدار براي خانه هاي نسبتا كوچك تر مناسب است.
اگر در خانه فرزند كوچكي داريد، بهتر است رنگ پارچه ي مبلتان را از رنگهاي چرك تابي مانند كاراملي يا فيلي انتخاب كنيد تا در اثر شيطنت بچه ها مدام كثيف و نامرتب به نظر نرسند.
مقالات ديگر: دندانپزشكي در منزل
با توجه به قالي پر نقش و نگار شما، ترجيحا استفاده از پارچه ساده و يا با حداقل طرح را پيشنهاد مي كنيم. رنگ قالب در قالي شما سورمه اي است و اصولا در قالي ها سورمه اي با رنگ هايي مثل كرم ، گلبه اي، صورتي، سبز و يا زرشكي و بعضا فيلي استفاده مي شود. شما مي توانيد براي رنگ پارچه ي رومبلي خود از اين رنگ هاي بكار رفته در قالي استفاده نماييد. به طور كلي استفاده از رنگ هاي كلاسيك مانند كرم و قهوه اي روشن، شيري  ,كاراملي , نخودي , گلبه اي مايل به صورتي، يشمي و طوسي مي تواند ظاهر منزل شما را زيبا و لوكس تر جلوه دهد. استفاده از رنگ هايي مثل زرشكي، گلي، سبز، صورتي و فيلي نيز ظاهري پر انرژي تر به منزل شما مي بخشد.
و در آخر دوست عزيز به شما پيشنهاد مي كنيم با توجه به راهنمايي كوچكي كه به شما شد، و همچنين با نظر گرفتن رنگ ديوارها، نور منزل و با توجه به سبك منزلتان، رنگ دلخواه و مناسب سليقه ي خود را انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.