قيمت‌گذاري كالاها نياز به رسيدگي مسئولان دارد

لرستان| قيمت‌گذاري كالاها نياز به رسيدگي مسئولان دارد

به گزارش تسنيم گروه استانها- رئيس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بروجرد با اشاره به گراني كالاهاي اساسي و كاهش قدرت خريد مردم گفت: مسئله قيمت گذاري نياز به رسيدگي مسئولان دارد.

حميد آزاد بخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در بروجرد اظهار داشت: با توجه به حساسيت مقوله قيمت گذاري و شفافيت خدمات 14 اتحاديه صنفي نرخ گذاري شد.

 

 وي افزود: براي انجام نرخ كالاها و حساسيت اين موضوع از ابتداي امسال نشست‌هاي مختلفي برگزار شد كه هدف تمامي اين نشست‌ها قيمت گذاري مناسب و شفافيت بود.

 

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد عنوان كرد: يكي از حساس‌ترين موضوعات روز كه هميشه با آن سرو كار داريم و نياز به رسيدگي مسئولان دارد مسئله قيمت گذاري است كه هميشه مورد توجه مردم بوده و هست و البته بايد در اين  مورد حساسيت به خرج داد چرا كه مردم هم در اين مورد دخيل هستند و بايد طوري به اين موضوع رسيدگي كرد كه هم فروشنده و هم خريدار سود ببرند در واقع بايد قدرت خريد مردم و مشاركت آنها مورد توجه اساسي مسئولان قرار گيرد.

 

بخوانيد: قاليشويي حكيميه

وي با اشاره به اهميت مسئله قدرت خريد مردم  بيان كرد: اين روزها شايد به اين موضوع توجه چنداني نمي‌شود؛ هدف ما رضايت همه است چرا كه با گران شدن برخي از كالاهاي اساسي شايد قدرت خريد مردم نيز پايين‌تر بيايد و اين خوب نيست.

 

آزاد بخت تاكيد كرد: با بررسي‌هاي انجام شده به اين نتيجه رسيديم كه برخي كالاها و خدمات از جمله شيريني فروشي‌ها، آرايشگرها، خدمات حمل و نقل و تعميرات خودرو، مشاورين املاك، آژانس‌ها و تالارهاي پذيرايي، قاليشويي‌ها و ساير صنوف قيمت گذاري جديد انجام گيرد.

 

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بروجرد خاطر نشان كرد: قيمت‌هاي جديد از طريق اصناف اعلام و در اختيار مردم قرار مي‌گيرد كه  اميدواريم مردم نيز از اين مسئله رضايت داشته باشند و در روند زندگي آنها تاثير منفي نداشته باشد.

 

وي اظهارداشت: ما در هفته اخير افزايش قيمت نان را داشتيم كه البته شايد مردم از اين مسئله استقبال خوبي نكردند ولي با افزايش آرد مصرفي و ديگر اقلام مورد نياز مردم اين اتفاق به خودي خود اتفاق مي‌افتد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.